BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 28, 2011

ya Allah,
kau coretkanlah ketawa riang kepadanya,,,
kegembiraan terbesar untuknya,

agar ku bisa melukis senyuman
kecil di bibirku,,

ku sanggup terima yg kcil asalkan
dyer dpat aperw yg dyer inginkn...

Monday, April 11, 2011

Lagu untuk Syahiyra

harap dia mendengar..thx dayat..hope me..ok....

Saturday, April 9, 2011

she's come againt

 aq bru nak jalani idop dngan luperkan dyer,,but,,
tetiba pada hari ini 10/4/2011 dyer muncul blik

aq sniri pon xtwu aperw yg dyer nak dri aq,,
aq just read jerk aperw yg dyer tlis trough facebook.com
this da massage was i got..
Ieyra Qieyra

  • weyh cOe arh law slame nyh aq bnyak skit an aty ko,,p aq ta taue npe aq ta leyh ske at ko,,,so sowy sngat2,,aq just nax mntak maap jew at ko,,,cOe sngat2,,,

inieyh jerk yg aq dpat,,aq xtwu sama ader nieyh ikhlas atw x,,
ye emang benar,,aq sker kat sorang bdak yg lain
slepas dyer tinggalkan aq tnpa sbab tu pon tok mlupakan dyer
tetapi ternyata aq gagal,,tapi dyer jge sntiasa ader pd wktu yg smer
aq sygkan koe iyra wlwpon tanpa hrapan...
aq ingin dyer tahu bhawa tiada aperw yg
boleh ku maafkan
kerana dyer begituh indah sehingga
tiada sedikit pon kesalahan nya dimataku

aq mohon maaf jker iyra mnyesal mngenali aq,,
tapi,,
xpenah sedetik kesalku tber spanjang ku kenali koe iyra,,,

thx 4 readerz n you iyra,,,

Tuesday, April 5, 2011

oooohhhh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

telah lama ku rindu akan syahira,,,,,
namun begituh
diA nya semakin luput di fikiran aquwh...
Jika dia bukan milikku...tak mengapa..
Alhamdulillah...

tapi...........
hari nieyh aq nak share nan korang yang aquwh dah jtoh hati 
pada someone,,asalnyer dah lmer aq sker dyer...tapi
aq sdar yg aq x smpurna n mngkin aq xlyak tok dyer..
n dlueh dyer sombonk gler...

but....
semakin hari ,,,aq pon luperkan dyer,,
 tetapi taon lepas,,aquwh telah dpat menegurnya,,hahhahaa..
aq rasew 1 kepuasan,,,tapi sekejap jerwk coz aderw hal
penting nak bertanya..

sekarang.....
pada tahun inieyh....
aq ngan dyer semakin rapat...hari2 berjumpa,,
hari2 bertegur,,,
hari emang aderw jerk nk ckap...pling xpon
kami akn melambai sesama sendiri...

TAPI AKU SENDIRI TAK PASTI SAMA ADA
AKU DAPAT ATAU TIDAK MENAWAN HATINYA DAN MELUPAKAN
IYRA................
Ku harap Tuhan kan Membantuku..............

Amin................

Friday, April 1, 2011

hari ini esok dan seterusnya chords

a# c 
hari ini dadaku bergetar
dm
terguncang memilu dan mengerang
a# c
ku yakin ku tak salah
dm
karna hatiku tak pernah dan takkan berdusta
a# c dm
cinta cinta cinta
a# c dm
aku jatuh cinta
a# c
esoknya ku pikir rasa itu
dm
akan menghilang dengan seiring waktu
namun ternyata tak berubah
a# c dm
aku makin tergiur pada dirimu
a# c dm
cinta cinta cinta
a# c f
aku jatuh cinta

dan seterusnya rasa ini selalu terjadi
dan tak pernah berkurang
hatiku hanya untuk dirimu
aku bahagia hanya bila kamu bahagia
esoknya ku pikir rasa itu
akan menghilang dengan seiring waktu
namun ternyata tak berubah
aku makin tergiur pada dirimu
cinta cinta cinta
aku jatuh cinta
dan seterusnya rasa ini selalu terjadi
dan tak pernah berkurang
hatiku hanya untuk dirimu
aku bahagia hanya bila kamu bahagia
dan seterusnya rasa ini selalu terjadi
dan tak pernah berkurang
hatiku hanya untuk dirimu
aku bahagia hanya bila kamu bahagia
bahagia
yang repeat chorus tuh,..just  ulang chords yg samer,,,sumber,,
evildead...thx a lot bro...