BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 8, 2011

yang tak pernah dengar!!!

Aku 1pasti korang semua mesti tak penah denga aku ceritakan
tentang Sarah RIGHT???


Today i want to story about her,,,


she is nice,kind..but i'm can't accept her..bcoz
she always make me Angry,,everyday,,,
yes.,,, I know I love her,,but,,,please understand me,,,
not difficulty lah,,,


1st..Jangan tipu aku,
2nd,.Jangan mungkir janji
3rd..Tepati waktu
4th,,dengar and buat apew yang aku suroh...(bukan susah)


senang jerk aq nyer protokol...
tapi aku tak tawu kenapa dgn die punyer lah bebal,,semua yg aku tulis nieyh


tiap2 minggu mesti die buat..aku tak tawu nak ckap aper lagi dah..


hurm,,aku  memang sayang die,,tapi aku ader care aq sendiri,,
mungkin die yang xprasan,,
aq raser xperlu hadiah yg mahal tok bukti a real love....
aq xrase jgak perlu guner bhase2 yang sngat2 cuty,,,


AQ KENAL DIE DAH 3 TAHUN,,,cukop lah 2Tahun kter dah romance...
so,,
i think better now,,kter lebih serious,,,
cara aku,,simple...


aku akn kowl die tiap2 hari,,
walwpon aq ngan die ngah gadoh ker aperw kerw,
tapi keselamatan die lagi penting bagi aku
aku  cumer nak tawu,


:::
Dia buat aperw?
Dia ngan saperw?
Dia kat maner?
 :::


cukp lah nak buat aq rase tenang,,
tapi biler ader something yang aq xpuas haty,,
aku aknb mara dier guner fon dier,coz
sapew2 yg knal aku diowang paham aq xsker borak pakai mulot
dengan orang2 yang biadap dengan aku...paham2 jerk lah,,
kalo boleh aq nak jaohkan diri aq dari pada sarah saat2 aku marah
bcoz nanti akn membuat kan sesuatu yg burok terjadi...


tapi,,die dah last2 nieyh asek tak paham bahase..aq pon dah xtwu nak guner bahse apew lagi...


jangan sampai hubungan kter tehenti di sini,,,


Aku ader lagu yang pure untuk dier..
1,,DE MEISES-DENGARLAH BINTANG HATIKU
2,,UNGU-UNTUKMU SELAMANYA


AQ HARAP DIE BISA MENDENGAR...


sekian....nanti aku sambongh pasal pengorbanan....

No comments:

Post a Comment