BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 13, 2012

yang teristimewa !

Aku akan menjadi siapa-2 sajaa di haty kau ,
mungkin aku kawan kau ,
mungkin aku , teman kau ,
mungkin aku musuh kau ,
mungkin aku tak pernah di kenali kau ...
tapi aku sentiasa menganggap kau
YANG TERISTIMEWA dalam hidup AKU !!!

aku rasa hampa apabila
kau langsung tak mengendah kan
aku ,,,
walaupun selama nieyh aq dah bnyak wat cam-2 tok kau ...
tapi , kau jgn takot , sumer tuh ikhlas ...
ikhlas sperti mana aku ingin bkawan dengan kau ...

it's okeyh kata ku ,
dont worry kata kawan ku ,
ramai lagy kat luar tuh kata saudara ku ,
tapi 
I WANT YOU !!! kata hatiku ....

Sayang mungkin aku ,
bukan yang pertama dalam haty kau ,
tapi ...
salah kah , jika kau isikan aku 
YANG TERAKHIR dalam hidupkau ...

Tapi , aku mendoakan kau 
agar bahagia dengan teman hidupmu ...
semoga kau akan tersenyum ,
tersenyum sperti mana yang aku selalu lihat
di wajahmu selama ini ,
senyuman yang telah menawan hati aku ,,,

aku tak nak melihat airmata kau menitis 
lagyh ....
mungkin selama inieyh aku adalah 
tempat kau jika kau bosan ...
tempat di mana kau ceritakan apa-2 yang kau
rasa di hati ...
tapi tak pernah sekali pon kau menceritakan
tentang rasa hati kau kepada aku ....

Aku tahu ramai yang suka kan engkau ,
sehingga kau tak pandang akan aku ,
tetapi jika semua yang suka ituh hilang ,
ingatlah ,
Sang Pencinta tak pernah hilang 
dari janjinya ...
aku akan sentiasa ada tok mencintai kau ....
HINGGA AKHIR HAYATKU .... 

No comments:

Post a Comment