BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 1, 2012

Hye korang , asalamualaikum ????
sumpah lamer giler Qusher tak update blog nieyh kan ,
hurm , bukan tak nak update , tapi serius boh , Qusher sibok giler ...
tak habis-2 kelas , sedar tak sedar tibe-2 melekat pelempang Jawa kat muka
aku,,,

Hurm ,, agak bosan gak dengan jadual ary-2 aku nieyh ,,,
koe nak tawu x , aku nak citer pon segan sebenanyer , tapi haty aku tertarik
untuk cerita ngan korang nieyh ...

Mak aku kater , kaloe lah (KALAU LAH ?) aku dapat grab 5A dalam
PMR aku , aku akan dapat sumthink yang dah lamer aku inginkan selame nieyh ?
ape dier ????
ituh rahsie , nanti aku akan cerita dalam slot lain ,

hurm , korang doa kan aku taw , aku nak sangat hadiah tuh ?
Tapi masalahnyer ??? BOLEH KER DER ??? hhahhahahaha
macam TAK jer aku rase , huhu ...

hurm , dalam tingkatan 3 nieyh aku rase bnyak sangat pengalaman
yang manis aku lalui setakat nieyh ,
terutamanya , wakil sekolah ,

u know ? daripada aku(Qusher) darjah 1 , sampai lah form 2 , aku tak pernah
sekali pon , wakil sekolah walau pon ape-2 acara , but tahon nieyh
aku der wakil beberape acara ,
tapi aku bukan lah ahli sukan ,
aku just ambik bahagian dalam , bidang seni jerk ...

mule-2 aku take part  dalam pantun ,
2nd , aku masok nasyid ,
3rd , aku masok Sayembara pusi ,,,

serius sepanjang minggu training Sayembara pusi tuh mmang best der ,
ape yang best ,,,
hurm ??? macam -2 ,.. tapi sayang lah sekolah kiteowang xleh JOHAN ,
kerna masalah kecil , walaupon , ramai yang menganggap kami juara ..
btw , aku akan selit kan video kami mase kat Sekolah Tunku Syed Idrus ary tuh ..

so , enjoy !!!


No comments:

Post a Comment