BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 9, 2012

sad and happy !

sukar digambar perasaan gembira bila dapat
kenali diri kau ,
susah untuk aku terjemahkan betapa riang hati ini
bila dapat berkawan dengan kau ,
sangat sulit untuk aku beritahu yang aku
sangat gembira saat kau ada bersama dengan aku ,
terlalu payah untuk aku kongsikan yang aku nak
sangat kau selalu ada untuk aku dan temani hariku,,




namun ,

sukar digambar perasaan sedih ku bila kau tolak
cintaku saat aku memberanikan diri untuk
meluahkan perasaanku
sangat susah untuk aku terjemahkan perkataan I LOVE You
bila saat kau menjeling diriku ,
sangat sulit untuk aku menerima hakikat yang kau bukan
untuk diriku ,
sangat sedih aku apabila kau tak menjelma di
hadapan mataku lagi ,
terlalu payah untuk aku mengatakan "Selamat Tinggal"
pada waktu perpisahan kita ,

macam mana sekali pon hubungan kita terhenti,
talian kita terputus,
persahabatan terlerai ,
cinta terhalang,
kasih terpisah ,
tetapi doaku buat mu takkan pernah
terhenti,terputus,terlerai,terhalang,terpisah untuk
kebahagiaan dirimu walaupun bersama orang lain
yang mudah untuk kau sayang, sekali pun ia,bukan diriku ..

No comments:

Post a Comment