BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 13, 2012

psiko !!!

asalamualaikum ,,,
hye allz !!!
aku memang tak puas aty giler dowh !!!
yang menggila gila ...
bcoz tok minggu nieyh terlalu bnyk masalah ...

mybe u tak seberapa nak paham .....
yupz,,,
new year (2012)
...
walaupon awal tahon ,
tapi ,,,, dyer punya bahang ,, giler lah beb !!
kaloe korang kat tmpat aku ,,
kompom korang bngang !!!

damn shit !!!

macam sial jerk cikgu-2 di skolah aku tuh ,,,
bukan semua ...
tapi , ade beberapa orang tuh !!!
tudong laboh wooo!!!!
tapi , mulot lu nanti ,lagi laboh dngan dosa ,...

aku yg tak salah slalu jadi mangse keadaan !
nieyh ker contoh drpd cikgu-2 untok mendidik ank-2 murid tok jadi
modal insan konon !!!
F*CK lah !!!

sekurang-2 nyer tegorlah elok2 !!!
bnyak care gy an ,,
bukan pergi heboh 1 sekolah ngan bnde-2 or tabiat yg
tak baik tuh !!!

slame nieyh klas aku tak penah di label pape  gy  aw ,,
but , lpas jerk smpai Si Hantu G*G* nieyh ,, teros
semua cikgu pandang klas kami (terutama dak laki)
macam lah jahat sngat ,,,

aku  dulu sabar jugk ,,
but mkin lamer aku rrase makin panas ,,
sampai bler aku nak simpan beb !!!
huh !!
skunk , aku dah luah kan ,,

APE ADE YANG TAK PUAS HATI ?????


ADE AKU  KESAH ???
Meh sini lah !!! BAK DATANG BEB !!!

tak habis 1 problem ,, dtglak 1 masalah gy ,,
mulot murai ,...
naperw r ,, jadik cikgu kat skolah bek jaddi Internet Bergerak jerk ,..
SHIT !!!

Mulot punya  pasal jerk aq dah start mark cikgu tuhh  ,,,
panas tol aku beb !!!

however pon ,,

boleh maafkan ,,kat mulot ,,,
susah nak luuperkan ,,
kaloe boleh lupakan ,,insyallah ikhlas maafkan ..

ok lah ,,
nak sambong tido balik ,,,

tok yg berkenaan !!

byebyebye !!!!

No comments:

Post a Comment